Weboldal, dizájn, marketing
Dr. Profit rendel – így betegíti meg a kóklerjárvány a marketingedet
(3.rész)
Egy rakást pénzt költöttél hirdetésekre, de a megrendelések épphogy csordogálnak? Több százan látogatják az oldalaidat, de valahogy nem lesz fizető ügyfeled? Csak akkor van bevételed, ha a nagy részét reklámra költöd? Akkor bizony beteg a marketinged. Dr. Profit bemutatja a 5 leggyakoribb kommunikációs betegséget és természetes gyógymódokat ajánl. A kockázatok és mellékhatások ismertetőjéért olvassa el a betegtájékoztatót vagy kérdezze meg SEO-sát vagy social-ösét!
3. PPC megalománia
Tünetek: Sok ügyfeled van, de ha nem költesz a hirdetésekre, a számuk szinte azonnal visszaesik. Havi hatalmas összegekkel gazdagítod a Google-t és a Facebookot, hogy hirdetési helyet vásárolj – így viszont az üzletet stagnál.
Diagnózis: PPC megalománia. Ha túl sokat kell költened fizetett hirdetésekre, ott valami zűr van, főleg, ha kizárólag a költségkeret növelésével (vagy csökkentésével) tudod szabályozni az ügyfeleid számát.
Szövődmények: A ROI vagyis a Return On Investment, a befektetett munka és pénz megtérülése romlik. Ha a munkaórákat, a hirdetésedet kezelő személy vagy cég munkadíját és a hirdetés összegét összeszámolod majd leoszotd a vevők számával nagyjából megkapod, mennyi pénzért kapsz egy fizető ügyfelet. Nézd meg, mennyi az ügyfeleid átlagos költése! Ha ez a szám kisebb, mint amennyi pénzbe egy vevő megszerzése kerül, nagy bajban vagy…
Gyógymód: Kérdezz rá a marketingesednél, hogy foglalkozik-e valamilyen módon a hirdetési költségeid optimalizálásával vagy csak a megszokás alapján költi el a pénzedet. Ha a piacon nem történnek óriási változások, a hirdetéseidnek elvben egyre olcsóbbá és hatékonyabbá kell válnia, hiszen kialakul a megfelelő stratégia. Természetesen kell alkalmazkodni a gazdasági és társadalmi tényezőkhöz, de az eredményeken javítani nem csak úgy lehet, ha automatikusan többet költ az ember.
Dr. Profit tanácsa: A hirdetések mellett törekedj arra, hogy az “organikus” vagyis a nem fizetett hirdetésen keresztül érkező vevőid száma is a lehető legmagasabb legyen. Ezért például úgy érheted el, ha értékes tartalmat is szolgáltatsz a csatornáidon, amit az emberek szívesen követnek.
Ha úgy érzed, téged is megfertőzött a kókler-járvány, keresd fel rendelőnket! Gyógyítsuk meg együtt a marketingedet. Reménytelen eset nincs, a mi célunk pedig nem az, hogy lélegeztetőgépen tartsuk a cégedet. Az egészség a legnagyobb kincs!
Weboldal, dizájn, marketing
CÍM
1211 Budapest II. Rákóczi Ferenc út 107-115. D. ép. 5/14
TELEFONSZÁM
06 20 564 7358
06 20 533 2660
info@kelle4.hu