Weboldal, dizájn, marketing

landing 193 8 284x300 1

Dr. Profit rendel – így betegíti meg a kóklerjárvány a marketingedet

(3.rész)

beteg marketing

Egy rakást pénzt költöttél hirdetésekre, de a megrendelések épphogy csordogálnak? Több százan látogatják az oldalaidat, de valahogy nem lesz fizető ügyfeled? Csak akkor van bevételed, ha a nagy részét reklámra költöd? Akkor bizony beteg a marketinged. Dr. Profit bemutatja a 5 leggyakoribb kommunikációs betegséget és természetes gyógymódokat ajánl. A kockázatok és mellékhatások ismertetőjéért olvassa el a betegtájékoztatót vagy kérdezze meg SEO-sát vagy social-ösét!

 

 

3.  PPC megalománia

 

Tünetek: Sok ügyfeled van, de ha nem költesz a hirdetésekre, a számuk szinte azonnal visszaesik. Havi hatalmas összegekkel gazdagítod a Google-t és a Facebookot, hogy hirdetési helyet vásárolj – így viszont az üzletet stagnál.

 

Diagnózis: PPC megalománia. Ha túl sokat kell költened fizetett hirdetésekre, ott valami zűr van, főleg, ha kizárólag a költségkeret növelésével (vagy csökkentésével) tudod szabályozni az ügyfeleid számát.

 

Szövődmények: A ROI vagyis a Return On Investment, a befektetett munka és pénz megtérülése romlik. Ha a munkaórákat, a hirdetésedet kezelő személy vagy cég munkadíját és a hirdetés összegét összeszámolod majd leoszotd a vevők számával nagyjából megkapod, mennyi pénzért kapsz egy fizető ügyfelet. Nézd meg, mennyi az ügyfeleid átlagos költése! Ha ez a szám kisebb, mint amennyi pénzbe egy vevő megszerzése kerül, nagy bajban vagy…

 

Gyógymód: Kérdezz rá a marketingesednél, hogy foglalkozik-e valamilyen módon a hirdetési költségeid optimalizálásával vagy csak a megszokás alapján költi el a pénzedet. Ha a piacon nem történnek óriási változások, a hirdetéseidnek elvben egyre olcsóbbá és hatékonyabbá kell válnia, hiszen kialakul a megfelelő stratégia. Természetesen kell alkalmazkodni a gazdasági és társadalmi tényezőkhöz, de az eredményeken javítani nem csak úgy lehet, ha automatikusan többet költ az ember.

 

Dr. Profit tanácsa: A hirdetések mellett törekedj arra, hogy az “organikus” vagyis a nem fizetett hirdetésen keresztül érkező vevőid száma is a lehető legmagasabb legyen. Ezért például úgy érheted el, ha értékes tartalmat is szolgáltatsz a csatornáidon, amit az emberek szívesen követnek.

 

Ha úgy érzed, téged is megfertőzött a kókler-járvány, keresd fel rendelőnket! Gyógyítsuk meg együtt a marketingedet. Reménytelen eset nincs, a mi célunk pedig nem az, hogy lélegeztetőgépen tartsuk a cégedet. Az egészség a legnagyobb kincs!

Weboldal, dizájn, marketing

CÍM

1211 Budapest II. Rákóczi Ferenc út 107-115. D. ép. 5/14

TELEFONSZÁM

06 20 564 7358

06 20 533 2660

EMAIL

info@kelle4.hu