Weboldal, dizájn, marketing
Dr. Profit rendel – így betegíti meg a kóklerjárvány a marketingedet
(4.rész)
Egy rakást pénzt költöttél hirdetésekre, de a megrendelések épphogy csordogálnak? Több százan látogatják az oldalaidat, de valahogy nem lesz fizető ügyfeled? Csak akkor van bevételed, ha a nagy részét reklámra költöd? Akkor bizony beteg a marketinged. Dr. Profit bemutatja a 5 leggyakoribb kommunikációs betegséget és természetes gyógymódokat ajánl. A kockázatok és mellékhatások ismertetőjéért olvassa el a betegtájékoztatót vagy kérdezze meg SEO-sát vagy social-ösét!
4. PPC kleptománia
Tünetek: Rengeteget költesz hirdetésre, de alig vannak fizetős ügyfeleid. Gyanús, hogy korábban, amikor Te magad, jóval kevesebb pénzért hirdettél, a számok épp csak rosszabbak voltak.
Diagnózis: PPC kleptománia. Lopják a pénzedet. Az, akit a hirdetések beállításával megbíztál valószínűleg nem költi el a megfelelő összeget a hirdetésekre, inkább zsebre teszi a pénzt. Enyhébb esetben megtörténhet, hogy annyira nem foglalkozik a hirdetések optimalizálásával, hogy azok a drága pénzért épp csak néhány vevőt hoznak (ld. PPC megalománia), de legtöbbször sajnos másról van szó.
Szövődmények: Semmi jó: rengeteg pénzed ég el, ráadásul a “szakemberek” sokszor köddé válnak a valós adatokkal és statisztikákkal együtt. A velük való kapcsolatoddal együtt pedig lehet, hogy a hozzáférésedet is elveszíted a hirdetési fiókjaidhoz – tehát még csak a valós stratégiát sem láthatod a ténylegesen elvégzett munkáról.
Gyógymód:Ha gyanúsan sokba kerülnek a reklámaid, mindenképpen kérj saját hozzáférést a különböző platformokról! Ne fogadj el képernyőképeket vagy saját kimutatásokat az eredményekről, ragaszkodj hozzá, hogy Te magad tudj belépni a megfelelő felületekre. Persze megoldás lehet az is, ha a hirdetések fizetését a saját kezedben tartod, ha erre van kapacitásod.
Dr. Profit tanácsa: Mindig jelezd a szakembernek, milyen költségkerettel szeretnél hirdetni. Ne csak a vevők, fizető ügyfelek számát vedd figyelembe!! Számítsd ki azt is, mennyibe kerül számodra az ügyfélszerzés vagy mennyire költenek sokat az ügyfeleid. Ha a bevételeidet kívánod növelni, egy jó szakember nem csak a hirdetési költségkeret növelésével tud eredményt elérni. Van, hogy a hirdetési stratégián kell változtatni és például azt elérni, hogy a felhasználóid többet költsenek.
Ha úgy érzed, téged is megfertőzött a kókler-járvány, keresd fel rendelőnket! Gyógyítsuk meg együtt a marketingedet. Reménytelen eset nincs, a mi célunk pedig nem az, hogy lélegeztetőgépen tartsuk a cégedet. Az egészség a legnagyobb kincs!
Weboldal, dizájn, marketing
CÍM
1211 Budapest II. Rákóczi Ferenc út 107-115. D. ép. 5/14
TELEFONSZÁM
06 20 564 7358
06 20 533 2660
info@kelle4.hu